dilluns, 26 d’abril del 2010

L´autora dels contes guanya un altre premi literari


Aquest passat Dissabte, dia 24 d'Abril de 2010 i durant el transcurs del sopar literari que oferia l'Associació de Veïns "Jesús-Catalònia" al Casal Jesusenc, amb motiu de l'entrega dels premis "Joan Cid i Mulet" de narrativa i "Enric Bayerri" al treball d'investigació històrica, vaig ser guardonada amb el 1er Accèssit al premi "Joan Cid i Mulet" de Narrativa.

Donat que per decisió del jurat format per l'Associació de Veïns Jesús-Catalonia ambdós premis (tant el Cid i Mulet com l'Enric Bayerri) van ésser declarats desserts, i que en la cerimònia només es van otorgar dos únics guardons (el 1er i el 2on Accèssits de Narrativa), em sento molt afortunada per haver rebut aquest premi d'entre els dinou relats presentats, justament en el que considero el meu poble, allí on vaig crèixer i justament amb el relat "L'avi Francesc", un petit homenatge al meu iaio, a la seva bicicleta i al hort que em van donar tants moments especials durant la meva infància.

3 comentaris:

  1. ET FELICITO JO VAIG ESTAR AL SOPAR I ERA L'ALTRE FINALISTA I TAMBÉ JO EM VAIG SENTIR ORGULLOSA DE SER-HO DONAT EL NIVELL DONCS ACABO DE VEURE LA TEVA PÀGINA I NO VEGIS... AL IGUAL QUE ANA RALBA PER A MI ÉS UN ORGULL I SEMBLA QUE ALMENYS VAIG PER BON CAMÍ T'AGRAIRIA CONSELLS DONCS HE COMENÇAT FA POC A TREURE TOT EL MATERIAL QUE TINC POESIES, ARA FARÉ TEATRE, CONTES ETC. VEIG QUE TU HAS FET MOLTES COSES I HAS SIGUT RECONEGUDA TANT JOVE FELICITATS

    ResponElimina
  2. Gràcies a tots.

    Felicitats a tu també, Emma. Si em deixes un mail estarem en contacte. El meu és olgabesoli@ya.com

    ResponElimina